Sociálne siete – moderná forma prezentácie

V dnešnom modernom svete pokiaľ nemáte fan page alebo účet na sociálnej sieti, ako keby ste neexistovali. Náš život či podnikanie sa čoraz viac presúvajú do tohto virtuálneho sveta, kde riešime počet odberateľov či followerov, naháňame like, srdiečka a iné emotikony.

Firmy a podnikatelia si už dávno uvedomili, že sociálne siete môžu fungovať ako výkladná skriňa pre ich produkty či služby. Čo však vo firmách pokrivkáva je obsah a nápady, ako sa prezentovať. Často sa stáva, že buď nemáme čas, chuť alebo nápad na skvelý príspevok a nadšenie zo založenej fan page vyprchá tak rýchlo, ako prišlo. Následne to odložíme na zajtra, pozajtra alebo až na neurčito. Avšak podnikateľ tým môže strádať, lebo na sociálnych sieťach fungujú algoritmy, ktoré vyhodnocujú našu aktivitu a príspevky. Keď je profil dlho neaktívny stráca svojich odberateľov a pod občasnými príspevkami má čoraz menej „páčikov“. A potom prichádza frustrácia…

Ako sme už spomínali v článku 7 vecí, ktoré by ste mali delegovať na virtuálnu asistentku správu sociálnych sietí môžete veľmi jednoducho delegovať na virtuálnu asistentku a tým odľahčiť svojmu nabitému rozvrhu. Samozrejme na úvod to chce investíciu Vášho času, aby ste svojej virtuálnej asistentke vysvetlili akým smerom sa chcete uberať, aký typ príspevkov sa Vám páči, a to čo určite nechcete. No po tejto úvodnej časovej investícii Vaša virtuálna asistentka vie, kto je Vaša cieľová skupina , čo chcete komunikovať a Vám tak ostane viac času, či už na iné nedelegovateľné podnikateľské aktivity, alebo na rodinné aktivity v offline svete.