7 vecí, ktoré by ste mali delegovať na virtuálnu asistentku

Využívanie služieb virtuálnej asistentky Vám môže ušetriť hodiny drobnej práce týždenne. Správne sa rozhodnúť, ktoré sú práve tie úlohy, ktoré môžete na virtuálnu asistentku delegovať môže byť však zložité. Väčšina virtuálnych asistentiek sú zmluvní externí spolupracovníci, ktorí vykonávajú svoje úlohy z domu a sústreďujú sa na administratívne úlohy ako bežná asistentka alebo sekretárka.

Podnikatelia môžu využívať virtuálne asistentky na rôzne činnosti, od vykonávania zákazníckej podpory až po odoslanie ďakovných kariet potenciálnym klientom. Je dôležité vybudovať si dôveru, rovnako ako s trvalým zamestnancom, virtuálna asistentka sa stáva členom tímu, ktorá pracuje na diaľku. Nie ste si istí, kde začať? Tu je 7 spôsobov, ako môžete pomocou virtuálnej asistentky zefektívniť svoju firmu.

  1. Online prieskum je jedna z činností, ktorú môžete v plnej miere delegovať na virtuálnu asistentku. Či už potrebujete vyhľadať informácie o firemných webových stránkach, preskúmať nové produkty alebo nájsť potenciálnych zamestnancov či obchodných kontaktov, na všetky tieto činnosti môžete využiť práve virtuálnu asistentku, ktorá vám o výsledkoch svojej práce dá komplexnú prezentáciu.
  2. Správa firemnej databázy môže byť ďalšia aktivita, ktorú vie za vás riešiť virtuálna asistentka. Či už pôjde o aktualizáciu informácií o dodávateľoch, zákazníkoch alebo firemných produktoch.
  3. Príprava prezentácií a ponúk pre zamestnancov alebo obchodných partnerov je detailná a časovo náročná práca, ktorú keď presuniete na virtuálnu asistentku, ušetríte veľa času. Dôležité je dodať jej kvalitné podklady a jasnú predstavu o výstupe tak, aby presne vedela, čo očakávate.
  4. Vybavovanie mailovej korešpondencie môže podnikateľom pomôcť ušetriť čas. Virtuálna asistentka za vás vyfiltruje mailovú poštu, posunie Vám najdôležitejšie maily, ktoré vyžadujú okamžitú odpoveď a zároveň na zvyšok mailov môže odpovedať vo Vašom mene. Samozrejmosťou je odsúhlasenie každého mailu v prípade, že si to klient vyžaduje.
  5. Odosielanie vianočných kariet či nákup prezentov pre partnerov je nutnou súčasťou podnikania, avšak nie úplne zaujímavou. Presne toto je ďalšia aktivita, ktorú v plnej miere môžete prenechať na virtuálnu asistentku.
  6. Správa Vášho kalendára je vďaka moderným nástrojom možná aj online. Preto veľa podnikateľov využíva práve virtuálne asistentky. Tieto činnosti zahŕňajú odpovede na pozvánky od partnerov, plánovanie porád, školení a celkovú koordináciu kalendára podľa predstáv klienta.
  7. Sociálne siete sú fenoménom modernej doby. Virtuálna asistentka vám môže pomôcť zostaviť redakčný plán publikovania na sociálnych sieťach, pripravovať samotné príspevky a nastaviť ich publikovanie podľa plánu. V prípade potreby vie odpovedať na správy a komentáre.

Ešte stále sa rozhodujete či potrebujete virtuálnu asistentku? Neváhajte nás osloviť a využite možnosť úvodnej bezplatnej konzultácie.

1 názor na “7 vecí, ktoré by ste mali delegovať na virtuálnu asistentku”

  1. Pingback: Sociálne siete – moderná forma prezentácie -

Komentáre sú uzavreté.